woensdag 27 juli 2011

Vragenlijst.

Heeee,
Ik heb deze vragenlijst van www.makeupsisi.blogspot.com. Ik heb hem wel een beetje aangepast, want ik heb zelf geen beautyblog. Daar ging het over..

Waarom ben jij een blog begonnen?
Een vriendin van mij sanneke, had ook een blog. En ik keek vaak op die van haar. Toen wou ik er ook een dus heb ik gevraagt of ze me wou helpen. Dus dat deed ze, en zo is het begonnen.

Hoe kom je aan de naam van je blog?
Ik verander de naam van mij blog eigelijk best vaak. Ik denk dat de mensen die mij volgen dat wel hebben gemerkt. Deze naam heb ik gevonden in een winkeltje ergins in Schotland. Er was een mok met Mr. Right. en daarnaast stond een mok met Miss Always Right. Ik vond het zo grappig dat ik die naam heb gekozen.


Hoeveel bezoekers heb je ongeveer?
Uhm, best veel eigelijk. Vind ik zelf. Nu 600 nogwat. Uit heel veel plekken in de wereld dat vind ik wel leuk. Ook dat je dat kan zien. Toen ik een maand geleden weer ben begonnen met mijn blog. Is het bezoekers aantal 2x verdubbeld. Dat vind ik bent wel leuk.


Wie werken er allemaal mee aan je blog?
Ik alleen.

Wat is het leukste wat je hebt meegemaakt door je blog?
Nou, ik maak niet echt iets mee. Met mijn blog. Alleen ik vond het wel heel leuk toen ik erachter kwam dat 2 meisjes van mijn school ook een blog hadden.


Hoeveel comments krijg je gemiddeld per artikel?
2 ofzo. Soms meer soms minder.

Werk je samen met bedrijven?
Nee.

Met wat voor een camera maak je de foto’s voor je artikelen?
Met mijn camera. xd. Oke dom antwoord. Maarja.

Waar haal jij je inspiratie voor een nieuw artikel vandaan?
Andere blogs. En gewoon uit het leven.

Welke beautybloggers geven jou veel inspiratie?
Nou, de creative dingen meer van mijn vriendin Sanneke. En dingen over mijzelf bij Jiska en Naomi.


Krijg je weleens negatieve comments?
Nee gelukkig niet.

Plaats je iedere dag een nieuwe post?
Nou, dat licht er maar aan. Als ik daar zin in heb wel ja. Een paar in de week. Vandaag al 2. hihi.


Wat voor een soort layout heb je? En heb je hem zelf gemaakt?
Layout is tog hoe je blog eruit ziet. Nou laat ik daar maar vanuit gaan. Ik heb het zelf gemaakt. Met paint, eerst zoek ik plaatjes en dan zet ik ze erin. Ik vind dat heeel leuk om te doen. Soms help ik ook vriendinnen om zoon ding te maken. Als je verzoekjes heb zeg het maar. xd.

xxxxxx, lot

2 opmerkingen: