dinsdag 5 juli 2011

My room.

Gisteren ging ik mijn kamer opnieuw inrichten. Ik heb heel veel posters. Al sinds groep 8 spaar ik posters. Dit is mijn deur. Daar op het plaatje> ik heb er foto's van Johnny Depp opgeplakt omdat ik vind dat hij de beste acteur ooit is.

Als je mijn kamer inkomt is het eerste wat je ziet, mijn rode muur. Maarja het is bijna niet te zien dat ie ooit rood is geweest. Ik plak er allenmaal dingen op. Die ik vind in tijdschriften en posters.

 




Als ik in mijn kamer zit. Alleen of met vrienden, luister ik muziek. En meestal zit ik in mijn raam. Oke, dat klinkt raar. Ztten in je raam. Maarja. Als ik niet kan slapen zt ik daar en kijk ik naar de sterren.
 

1 opmerking:

  1. supper vette kamer en in je raam zitten is echt niet raar hoor!
    doe ik ook wel eens maar dan zit ik in mijn raam gedichten en liedjes te schrijven en na tedenken XDD
    xx

    BeantwoordenVerwijderen