donderdag 7 juli 2011

School spullen.

Heeeeee,
Ik ging met mijn moeder, vader en zus en haar vriend. Alleen die gingen ergins anders heen. School spullen kopen bij de V&D. Mijn vader vond alles te duur xD. Maarja. Dit is mijn nieuwe agenda. Hij is van pip, hij gaat over India, dat vind ik wel leuk omdat mijn beste vriendin nu in India zit.



Ik heb hele leuk wiskunde schriften gekocht. Alleen staan ze bij mij tog meteen al helemaal vol met tekeningen van leraaren enz. Maarja.



En natuurlijk een etwie. Nee ik weet niet hoe je dat schrijft :D sorry.
 En ook nog gewoon schriften voor aantekeningen en opdrachten. Maar ik denk dat jullie wel weten wat je in een schrift maakt. :D


Die etwie was echt heel fuur. 16,- ofzo.
Mijn vader vond het veel te duur. Ik mocht de prijs niet aan hem laten zien van mijn moeder. hihi.




1 opmerking:

  1. Haha, leuke schoolspullen !! Je schrijft etui ^^ hihi, naar welke klas ga jij ??

    BeantwoordenVerwijderen