donderdag 14 juli 2011

Schotland !!

Heeee,
daar ben ik weer, maar nu niet vanaf nederland maar vanaf schotland.
ik ben hier op vakantie met mijn familie. bij broer zus en ouders. omdat ze 25 jaar getrouwt zijn.
mijn voorouders kwamen ook uit schotland. de familie ross. klik hier voor ons familie wapen. wij heten ros met 1 s alleen mijn vader heeft verteld dat er ooit in de geschiedenis iets is verkeerd gegaan. maarjaa.
dit was de 1e dag, en het was zoo cool. nou de reis erheen niet. maar daar ga ik niet over vertellen. het is hier echt heel erg mooi. we zijn naar een kasteel in Edinburgh gegaan.
hier een plaatje van het kasteel. --->
het is niet echt een heel mooi plaatje. maar in het echt is het zoveel mooier. er is een uitzicht over de hele stad. de foto's van het uitzicht staan nog ergins anders.
morgen gaan mijn ouders wandelen door de stad, en mijn broer, zus en ik gaan winkelen. ik heb vandaag al veel leuke dingen gezien. zoals een tshirt met dark vader en zijn alien vijand in een hippie bus. en een I love schotland trui. ik heb vandaag ook al iets gekocht. een hele coole muts, hahaha ik vind hem zo grappig. <---
je had moeten zien hoe de mensen naar me keken toen ik ermee rondliep.


xxxxx, lot.

1 opmerking: