woensdag 6 juli 2011

5 dingen waar ik van hou.. ♥♥♥

1. witte sneeuw. als ik s'ochtens wakker wordt en helemaal dood naar beneden loop naar de keuken. en de hele tuin is wit. doe ik even om 6 uur s'ochtens een dansje in de tuin. maar na 2 secondes heb ik het koud en zit ik in een winter depressie.
2. JOHNNY DEPP als ik ergins van hou is het Johnny Depp. hij is gewoon zo geniaal. en in pirates of the caribbean heeft hij geniaal haar. weetje ik wil wel Penelope Cruz in pirates of the caribbean zijn xd.
3. Shoppen vooral bij de PriMarkt lekker veel voor weinig. ik denk dat de droom van elk meisje is gaan shoppen met de creditcard van Bill Gates. schrijf je dat zoo ?! naar de droom om te eten zonder dik te worden.
4. Glee is echt geniaal. ze maken van elk dom liedje iets geniaals. zoals hier duidelijk want dit liedje was echt heel erg slecht. voordat het gegleeovert werd. klik hier voor het verbeterde nummer. xd  oke niet heel goed maar als ik niet wist dat het van justin bieber was. zou ik het een heel leuk liedje vinden.
5. LOVE oke misschien een beetje afgezaagt. alleen ik kan het tog niet weglaten. dat is gwn slecht. want zonder mijn familie en vrienden is het echt een stom leven. dus.


P.S. Dit ging niet op volgorde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten