woensdag 10 augustus 2011

Invlechten.

Wil je weten hoe je moet invlechten?! Ik ga het hier vertellen, gewoon in stappen. Als je het kan is het heel gemakkelijk.

 1. Je pakt een pluk haar verdeelt dat in 3 gelijke delen, net zoals je doet als je gaat vlechten. Het rechterstuk noemen we stuk A, het middelste stuk B en het linkse stuk C.

2. Doe het rechterstuk (stuk A) over het middenstuk(stuk B), zodat het rechterstuk in het midden komt.

3. Doe nu het linkerstuk (stuk C) over stuk A.

4. Stuk B over stuk C.
 Nu heb je, normaal gezien, het begin gemaakt van een gewone vlecht.

5. Nu ligt stuk A aan de linkerkant en neem je naast stuk A een pluk los haar dat nog niet in de vlecht zin. Voeg dat losse haar gewoon bij stuk A en ga met dit dikkere stuk A over B.


Nu heb je, normaal gezien, het begin gemaakt van een gewone vlecht.

5. Nu ligt stuk A aan de linkerkant en neem je naast stuk A een pluk los haar dat nog niet in de vlecht zin. Voeg dat losse haar gewoon bij stuk A en ga met dit dikkere stuk A over B.

6. Doe hetzelfde aan de andere kant. Voeg een los stuk haar bij stuk C en doe dit dikkere stuk over A.

Nu heb je het begin van je ingevlochten vlecht.

7. Blijf dit herhalen. Dus eerst aan je linkerstuk toevoegen, dan aan je rechter, dan weer aan je linker, en zo blijven doorgaan met vlechten. 

Als je net uit de douche komt en je haren zijn nog nat, en je vlecht je haren dan in krijg je de volgende dag super mooie krullen!!
Success.

Made with love by : Lot. 

5 opmerkingen:

  1. Leeuke post. Bij mij gaat vlechten automatisch haha omdat ik het al zo vaak heb gedaan. Leuk blog heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw echt leuk! Dankjewel voor je reactie trouwens! Als je je haar los doet en dan vlecht, krijg je wel echt mooie krullen, jammer genoeg heb ik van mezelf al krullen dus dat doe ik maar niet haha, ik follow je, leuke blog!
    beauty-cupcakes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat invlechten, ik kan dat nooit, misschien toch maar een x proberen
    x'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah wat handig, ik ga het binnenkort proberen, goed uitgelegd! Tuurlijk volg ik je terug.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen