maandag 11 juli 2011

Collage.

Hee,
ik heb net een collage gemaakt. en nog een ander ding om een tekst een plaatje te maken.
weetje wat kijk maar gewoon want ik ga uitleggen hoe je dat doet.

Wil je zelf ook zoiets maken dan kan dat als volgt.
Je gebruikt Power Point 2007. (Power Point 2010 weet ik niet)
Je klikt ff op "klik hier om een titel te maken" en vervolgens ga je naar OPMAAK dan zie je meteen drie A's de witte daarvan daar druk je op. Dan typ je je tekst en vervolgens selecteer je dat en klik je op tekstopvulling en dan klik je op afbeelding. Je kiest een leuk plaatje en dat is dan de achtergrond van de letters als je dat hebt klik je op START je ziet dat er een S is in gedrukt daar klik je op want dan gaan de witte randen weg, vervolgens kan je een andere lettertype kiezen en je kan de letters groter maken.
Nu is het bijna af want je eerst selecteer je je tekst en dan kopieer je het en plak je het op paint dan sla je het op en dan is het klaar!
Ik hoop dat het lukt als het lukt dan mag je hem op deze hyve zetten. (: 


En een collage maken is heel makkelijk. Je neemt ook paint, maakt niet uit welke en je upload foto's die maak je klein en zet je over elkaar heen of op elkaar. Maar eigelijk niet uit. Dus zo makkelijk is het. Als je een mooie collage of zoon ding wat boven me staat hebt gemaakt zet hem dan ook op je blog, ik wil hem graag zien.


Heel veel succes..
Xxx Lot <33

1 opmerking: