vrijdag 15 juli 2011

Hallo mensen,
Vandaag ging ik met mijn broer en zus winkelen in Edinburgh. Mijn zus heeft een video camera gekocht en mijn broer een ukelile. Geen idee hoe je dat schrijft.  Mijn ouders hebben een wandeltocht gemaakt met een of andere vent, waar mijn vader het nu de hele tijd over heeft.
Vandaag heb ik alleen een mok gekocht in de Disney winkel. MET JOHNNY DEPP!!!!! Geniaal!

Morgen gaan we verder naar HET MONSTER VAN LOG NESS MEER. TAM TAM TAM TAAAAAA !!!
Maar ik ga sowiso bff's met hem worden.

 XXXX, Lot.

4 opmerkingen:

  1. I like this post so much, you look really great! If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!

    I follow back!
    http://ecaterinaradovna.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve reactie!
    Superleuke blog heb je, 't lijkt me een goed idee om BFF met het monster van lochness te worden (:. Succes daar, hè! Haha.
    Liefs, Kiek.

    BeantwoordenVerwijderen